2:a och 3:e tanden är här!


Tänkte imorse att jag skulle skriva i bloggen idag att för drygt en vecka sen så kom andra tanden upp. Men idag kom morfar på besök och tyckte att han såg en tredje tand. Då kikade jag lite närmre och mycket riktigt börjar man se lite vitt på ett tredje ställe :) Det märks för han får diarre när tänderna kommer. Tur för morfar att han slapp vara barnvakt idag för det har varit flera stora kalas idag. Hade lite halsont imorse igen och var förkyld så älsklingen åkte ensam till Mattila och åkte skidor. Synd för det hade varit roligt att följa med. Hoppas att skiten ger sig snart.


Undrar om det är tänderna det beror på att gofisen varit trött idag eller om han har samma infektion som mig i kroppen. Han sov middag förut i över 1,5 timma men är fortfarande trött.

Har börjat kolla i gamla anteckningar idag som kan vara bra att ha koll på inför praktiken. Snart är det bara en månad kvar tills jag börjar...Ångesten börjar sakta men säkert komma krypandes. Det blir nog säkert bra när jag kommit igång. Känns bara jobbigt att vara borta från gofisen så långa dagar. I början kanske jag åker hem över lunchen för att se honom en kort stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0