Det snöar!


Det har snöat riktigt stora flingor nu på förmiddagen. Det är mkt mildare idag så det är blötsnö som har kommit.


Har varit och lämnat tillbaka bilbarnstolen på sjukhuset på förmiddagen som vi hyrt av landstinget. Man får max hyra dem i 9 månader men den har varit för liten ett tag nu så nu åker gofisen bara i den nya. Var till tandhygenisten också på förmiddagen och kollade så att blekningen såg bra ut. Ska fortsätta några dagar till med undre tandraden och sen blir det porslinsfasaderna i mitten på januari. Älsklingen är ute och tränar nu så jag sitter med gofisen i knät. Är lite ratslös för jag har inte tränat sen i måndags. Fick lite ont i knät efter att vi gick stavgång då jag hade på mig stövlar och sprang i nedförsbackarna med dem. Så jag tänkte vila tills det släppt helt. Ikväll ska vi äta tacos. mums :)




Dagens outfit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0