Gott Nytt År!


Ja nu är det inte mkt kvar på 2011. Hoppas att nästa år blir lika bra som detta. Ett händelserikt år har det verkligen varit. Har blivit mamma som är det största och bästa som hänt mig. Ikväll ska vi fira nyår hemma hos oss. Frida, Maria och Peter kommer snart till oss och vi ska laga mat tillsammans. Det blir en lugn nyårsafton i år med lite sällskapsspel innan tolvslaget. Gofisen följde med mormor och morfar hem så att jag kunde fixa iordning här hemma och fixa till mig själv och älsklingen tränade. Vi skulle hämta honom för en halvtimme sen när sprinten på tour de ski var över men då ringde mormor och sa att han somnat så då hämtar vi honom senare när han vaknat. Ska klä upp honom sen med skjorta, fluga och väst så att blir stilig ;)



Idag invigde vi nya vinteroverallen eftersom det var 10 minusgrader + att fleeceoverallen i stl. 74 är för trång nu. Är nöjd med den. Den var lätt att få på och känndes som lagom stor att ha i vinter. Det var ett traderafynd, oanvänd med prislapparna kvar. Har även köpt matchande vantar och mössa till sen.



Igår kväll vaknade gofisen ett par timmar efter han lagt sig och skrek. Antagligen hade han en mardröm. Vi tog upp honom ett tag och till slut somnade han så här i min famn. Hur mysigt som helst.



GOTT NYTT ÅR TILL ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0