Sovmorgon!


Vaknade kl. halv sju imorse av att gofisen jollrade för fullt i sin spjälsäng. Älsklingen la honom då bredvid mig innan han åkte iväg för att jobba. Han öppnade första luckan på sin adventskalender imorse och där i låg en tialott men tyvärr ingen vinst men han var nöjd ändå. Vi somnade sen om till kl. 9, super skönt :) Sedan blev det en promenad runt borejoggen med en paus vid gammelmormor. Där spelade vi skitgubbe innan vi drog vidare. Nu har vi fått i oss lite mat. Ska iväg och göra några ärenden sen när älsklingen kommit hem från jobbet. Ska bl.a hämta ut ett paket på torgbutiken sen som innehåller två julklappar och ett väggord som vi ska ha i vardagsrummet. Funderar sen på att baka saffranskaka ikväll som jag fått receptet av Maria. Den verkade väldigt god och jag lånade en mortel av min mormor förut som man ska använda till saffranen.


Gofisen är väldigt stabel i ryggen nu och sitter utan problem.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kakan är farligt god! ;)

2011-12-01 @ 17:22:15
Postat av: Andreas

Är nyfiken på vad det kan vara imorgon i adventskalendern. Roligare födelsepresent har jag nog aldrig fått :)

2011-12-01 @ 20:47:56
Postat av: Mammas Gofis

Maria: Kakan blev super god. Svårt att sluta äta när man börjat. Tack för receptet :)



Andreas: Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;)

2011-12-01 @ 22:20:44
Postat av: maria

Så lite så! =)

2011-12-02 @ 19:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0