Uppesittarkväll!


Sitter i soffan med familjen och spelar bingolotto. Det har blivit tradition nu att spela dan före dopparedan. Vi har precis ätit räkor med rostat bröd och druckit vitt vin till detta :) Skönt att allt är fixat och klart inför morgondagen. Schemat har varit fullspäckat idag eftersom jag och gofisen sov till halv tio. Började dagen med att bada gofisen. Sedan städade jag badrummet och sovrummet. På eftermiddan griljerade jag skinkan, la julgodis i glasburkar, slog in de sista klapparna, tränade i skidtunneln och var inne en stund hos grannen med en burk julgodis. Nu känns det skönt att slappa i soffan framför tv:n. Ska måla naglarna efter jag nattat gofisen. Det får nog bli röda naglar när det är jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0