Packat klart!


Då var jag klar med packningen inför resan imorn. Fick precis plats i min lilla resväska men fick trycka ihop väskan för att kunna stänga den sen :P Så om det blir något shoppat så får jag bära påsarna bredvid. Ikväll köpte vi mat på meba. Vi köpte varsin big meal och vi lyckades nästan äta upp hela utan att må illa. Hela hamburgaren slank ner men orkade inte alla pomes stripes. Så nu är jag redo inför helgen. Ska bli hur skoj som helst. Svärmor kommer och passar gofisen imorn tills älsklingen kommer hem. Så nu får älsklingen fullt upp i helgen med både bebis och vovve...Nä nu ska jag ta och lägga mig för jag måste upp tidigt imorn för att rasta Dolly innan jag åker.


Dagens outfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0