Bowling!


Snart ska älsklingen, jag, Frida och Peter bowla. Det ska bli skoj. Har nog bara bowlat 4-5 gånger i mitt liv så jag är inte speciellt bra på det :P Gofisen ska vara hos mormor och morfar under tiden. Vi hade tänkt ta med honom eftersom de nyss hade varit barnvakt så vi ville inte fråga igen. Men när jag var och åt lunch hos gammelmormor idag så erbjöd de sig att passa honom. Det är nog bäst för det är nog ganska högljutt där inne och vi har inte skaffat öronskydd till honom. Efter bowlingen ska vi hämta gofisen och sen ska Frida och jag gå ut en sväng. Vi får se om det finns något skoj ikväll att gå till. Det blir säkert hörnet för jag tror inte att idet är öppet.


Kommentarer
Postat av: Andreas Henriksson

Älsklingen vann bowlingen ;) Men med tuff konkuranns.

2011-10-23 @ 02:53:35
Postat av: Mammas Gofis

Det var ju du som vann med tuff konkurrens ;) Jag kom ju sist :P

2011-10-23 @ 16:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0