Hundvakt!


Denna vecka är jag hunvakt då Dollys daghusse inte hade möjlighet att ha henne. Vi gick runt Borejoggen på förmiddagen så nu har hon sovit nästan hela eftermiddagen :) Snart kommer älsklingen hem och då ska jag ut och träna en timma rullskidor i Valberget. Det blir mörkt snabbt nu när det är ändrat till vintertid men det är elljus på rullskidbanan så det gör inget.

Jag glömde att lägga in bilder igår på de fina presenterna vi fick av Maria, Peter och Frida när de var här i lördags.




Tavlan och bodyn fick vi av Maria och Peter. Vi har inte riktigt bestämt i vilket rum vi ska sätta upp tavlan men det lutar nog åt sovrummet. Den är iaf jätte fin och jag älskar texten och vi har dessutom inte så många tavlor hemma.


Denna fina ljuslykta och dreggellapp till Theo fick vi av Frida. Man kan dessutom byta ut till andra färger om man vill så jag funderar på att köpa röda till julen. Men färgen vi fick passar perfekt nu till våra nya tapeter i vardagsrummet. Dreggellappen var av märket Lasse Åberg och sådana går det åt nu när han dregglar för fullt :P

Tack igen Maria, Peter och Frida.


Dagens outfit :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själva! =)

2011-11-01 @ 18:13:36
Postat av: Mammas Gofis

:D

2011-11-01 @ 19:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0