Lyxproblem!


Det känns att jag var uppe med tuppen imorse. Gofisen och jag brukar ju dra oss till kl. nio på morgonen och idag vaknade jag kvart i sju och kunde inte somna om. Nu är jag så trött så det får nog bli sängen snart. Sådana lyxproblem har jag som mammaledig ;) Det är helt underbart att vara mammaledig. Tänk att få vara med sitt barn den första tiden i livet, det kan inte bli bättre. Om vi hade ekonomisk möjlighet så skulle jag vilja vara hemma mkt längre. Även om det ska bli skoj att snart bli klar med skolan och börja tjäna pengar så finns det inget som slår den här tiden som föräldraledig. Du kan göra vad du vill om dagarna med ditt barn. Vill du vara inne och slappa så kan du göra det eller vill du aktivera dig och hitta på saker så kan du även göra det. Tänk att vakna varje morgon till att höra ditt barn jollra och sedan få ett stort leende när du säger godmorgon. Det är lycka det :D


Dagens outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0