Sista minuten!


Imorgon åker jag och älsklingen till Tallin. Jag fick en kryssning i 25 års present av honom och vi blir borta hela helgen. Det ska bli hur skönt som helst samtidigt som jag kommer sakna Theo något fruktansvärt. Har aldrig varit borta från Theo någon natt hittills. Farmor ska passa honom imorgon hemma hos oss och sedan kommer mormor och morfar och tar över resten av helgen. Vi kommer hem på söndag kväll så vi kommer att vara borta från Theo i tre hela dagar. Mamma sa till mig igår att nu får du inte ringa hela tiden och väcka honom. Men jag kommer inte kunna låta bli men får föröka hålla mig till ett eller kanske två samtal per dag ;)

Som vanligt så är jag ute i sista minuten när jag ska packa. Enda gången jag varit i tid med att packa var bb-väskan. Då var jag övertygad om att jag skulle föda 2-3 veckor tidigare än beräknat datum så jag kände mig tvungen att packa i god tid. Istället kom Theo nästan två veckor senare beräknat datum så väskan stod i hörnet i sovrummet i nästan två månader :P I alla fall så har jag nu packat klart inför resan imorgon.


Hoppas bara att man inte glömt något. Har iaf packat med det viktigaste som plånbok, biljett, mobiltelefon och pass och då kommer man långt :)


Dagens outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0