Trött i benen!


Idag har jag varit till vårdcentralen och tagit bort stygnen efter att jag tagit bort en leverfläck för 10 dagar sedan. Det känndes knappt. Man är nog inte så känslig vid magområdet. Skönt att det är klart nu. Hoppas bara att provsvaren visar att den var ofarlig. Det skulle ta ca två veckor att få provsvaren men det brukar alltid ta lite längre tid än beräknat så nästa vecka kanske...Annars blev det den dagliga promenaden runt borejoggen på förmiddagen plus en promenad till med Frida på kvällen. Sitter nu i soffan framför "Svenska Hollywoodfruar" och är trött i benen. Måste visa en bild på mina nya yogapants som är hur sköna som helst. Införskaffade dem när jag var på ett me&i klädparty för någon vecka sen.


Dessa bor jag i nu varje kväll :)




Självklart gick inte Theo tomhänt heller. Dessa fina harembxor med matchande body fick han. De är lite stora nu men kommer snart att passa och blir perfekta att ha i höst. Det fanns mycket med fina kläder på klädpartyt och jag skulle ha kunnat köpa hur mycket som helst till mig och gofisen men priserna var dyrare  än h&m, lindex och kappahl där jag brukar handla. Me&I ska tydligen ha bra kvalité och kunderna är väldigt nöjda. Kläderna kändes iaf väldigt mjuka och sköna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0