Fettisdagen!


Det blev en morgonpromenad idag också innan frukost men det blev stressigt efteråt eftersom det tog nästan 15 min längre tid att gå samma sträcka då det var halkigt. Funderar på att skaffa mig broddar men jag struntar nog i promenad imorn och hoppas att isen snart smälter bort. När jag kom hem från apoteket så överaksade älsklingen mig med detta:



Älsklingen hade köpt varsin semla och trisslott och tänt ljus. Dessutom hade han ansträngt sig och kokat kaffe i perkulatorn och inte pulverkaffe som vi brukar dricka annars :) Jätte gulligt av min älskling, så jag kände mig rejält uppvaktad idag.

Idag fick gofisen prova att sitta i hagen. Den kan nog bli bra att ha framöver om vi behöver gå ifrån en stund och göra något så att gofisen inte skadar sig. Den har vi fått från farmor och farfar som de hade när farbror och pappa var liten.



Hehe, det ser ganska hemskt ut som han är instängd i en bur :P

På lunchen idag blev det lite shoppat. På vackra hem hittade jag en plastblomma till min nya kruka från Ullared så nu behöver jag bara skaffa köksblommorna på torsdag.





Kikade även in på himmel och pannkaka och där hittade jag 3 bodys för 120 kr. Det blev 3 kortärmade bodys i stl. 92 att ha till sommaren.


Nu ska jag jobba imorn och sen är jag ledig på torsdag, skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0