Grattis Theodor på 10 månaders dagen!


Idag blir våran gofis hela 10 månader. Det närmar sig ett årsdagen med storm steg nu. Han har nu åtta tänder och ålar sig fram överallt för fullt nu. Han kan även stå i krypställning längre stunder nu och idag tog han faktisk ett krypsteg men föll sen ihop :P så det är nog inte långt borta till att han kryper för fullt nu. För ett år sedan var jag riktigt tjock och hade sammandragningar för fullt. Då trodde jag att det bara var en månad kvar men det skulle visa sig att han trivdes så bra inne i mammas mage så han stannade kvar ytterligare en månad :P Två veckor efter utsatt datum tittade han ut vår lille prins :)


Gravidbild för exakt ett år sedan. Två månader kvar hade jag här.


Familjebild taget av Maries kille Henrik för två veckor sedan

Nu har vi precis nattat gofisen och som vanligt vaknar han väl vid kl. 7 på morgonen. Det är drygt att inte få sovmorgon längre men vi tänkte börja nu i helgen att vi sover varsin natt på övervåningen så att vi iaf får en sovmorgon per vecka. Imorgon ska det veckohandlas mat och sen ska jag se på tjejvasan på tv:n innan jag och gofisen drar till Ekshärad och hälsar på familjen Wiklund/Ekelund. Älsklingen ska till Mattila och åka långpass under tiden. På kvällen blir det melodifestivalen. Har inte kollat upp startfältet än men det brukar hålla hög klass på sista delfinalen så man kan ju alltid hoppas det :)

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0