Karlstad!


Idag har jag och gofisen varit och hälsat på Maria och hennes söta hund Charlie i Karlstad. Han är fruktansvärt söt och gullig men som alla valpar så ska det bitas och hans tänder var sylvassa men emellanåt så fick jag och gofisen pussar :) Maria skulle på personalmöte på dagen så då fick jag vara ensam med gofisen och Charlie. Men det gick bra för de blev trötta bägge två och somnade och även jag la mig på soffan och slumrade till lite ;) På eftermiddan blev det en kort promenad och Charlie var nyfiken och ville hälsa på alla och många stannade och sa att de tyckte att Charlie var så söt. Innan jag åkte hem så fick jag brownie med hallon/björnbärssås och vispgrädde, mums vad gott det var :)



















Imorn blir det praktik igen men slutar redan vid fyra då jag gick en timme längre i måndags. Ska boxas på eftermiddagen med Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0