KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!


med inlämningsuppgiften eller nästan iaf. Skrev klart en kladd för hand som ska renskrivas i word och sen behövs den justeras lite med stavning och grammatik...Jätte skönt att den blev klar idag eftersom jag sköt uppgiften framför mig hela dagen så jag tog inte tag i den förrän på eftermiddagen. Men det tog inte mer än ett par timmar. Nu väntas melodifestivalen och laxpastan som är i ugnen:

Recept:
4 portioner bandspagetti
2 msk olivolja
1 påse parmesanost
3 dl vispgrädde
50 g ädelost
4 portionsbitar lax

Koka pastan enligt anvisningen på förpackningen. Blanda med olivoljan och parmesanosten och lägg i en ugnssäker form. Vispa grädden lätt och smula ner ädelosten. Lägg laxfiléerna ovanpå pastan. Häll grädd- och ostblandningen ovanpå laxen. Grädda i 20-30 min på 200 graders värme


Dagens gofis ;)

NU BÖRJAR MELODIFESTIVALEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0