Snart helg!


Har bara en dag kvar på apoteket denna vecka innan jag har ledigt tre dagar på raken :) Tänker gå dit till kl. 8 imorn och läsa innan jag börjar vid  9.15. Jag har ju 4 timmars lästid varje vecka utöver tiden som jag är på apoteket. Handledaren godkände att jag får läsa den var jag vill men det blir inte så mkt gjort här hemma så det är bättre att gå dit och läsa. Jag tar det hellre på morgonen för jag tycker att det är tillräckligt sent att sluta kl. 17 och på apoteket finns utbildningar på datorn att göra som jag inte kommer åt hemifrån. Ska bli skönt att få vara ledig några dagar och få träffa min gofis. Älsklingen ska iväg och åka en skidtävling i Orsa på lördag och åker redan på fredag morgon och kommer hem på lördag kväll. Så då ska jag och gofisen ha kvalitetstid. Vi kanske går ut och åker lite pulka på lördag funderar jag på. På fredag ska jag och Frida boxas en timme på eftermiddan och då kommer mormor hit och passar gofisen.


Dagens gofis :)

Ikväll lagade jag korvstroganoff och ris från ett recept i boken jag fick från bvc.  Det stod att det var lämpligt mellan 8-12 månader. Vi tog undan en del åt gofisen och mixade lite och hade sedan salt i det som var kvar och åt själva till middag. Nu hade gofisen redan ätit middag idag så han får prova imorn istället.


9 st burkar blev det. Hoppas att han gillar det annars får vi själva äta upp det :P

Sov 10 timmar i natt och blev genast mkt bättre från förkylningen idag. Skönt :D Så på fredag börjar jag träna igen. Men ska nog snart krypa till kojs så att jag inte blir sämre.


Gofisen leker "flyga flyplan" med pappa i pyjamasen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0