Speedinlägg!


Vi får snart gäster så jag tänkte hinna med ett snabbt inlägg. Hinner tyvärr inte lägga in några bilder idag men nästa gång kommer före och efter bilder på mina tänder :)

Marie och hennes kille Henrik kommer på besök. Marie är en gammal skidgymnasiekompis från Nossebro. De är här i Torsby och kollar på svenska rallyt.

Annars så har jag:
- Varit och fikat hos mammas kusin
- Veckohandlat (blev billigt denna vecka då vi ska rensa lite i frysen :)
- Maria har varit här och hälsat på :)
- Förberett maten till ikväll ( det blir grillspett med kycklingfilé, klyftpotatis, tzatziki och sallad)
- Tagit hand om gofisen med allt vad det innebär som bad, byta blöja, ge mat, klä på kläder och umgås :) )
- Dushat och smikat mig
- Och en sak till: Vi har upptäckt att gofisen fått sin 8:e tand :) nere till höger börjar det sticka fram en tand....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0