Hemma igen!


Idag åkte vi tillbaka till värmland igen efter en veckas vistelse i Uppsala. Det har vari kul att få träffa kompisarna igen och få vara i Uppsala och komma ifrån apoteket och göra något annat en vecka. Saknade så klart mina älsklingar därhemma men i tordags kom även de till uppsala och så har vi bott på hotell i ett par nätter. Det var ett fint hotell som låg centralt i Uppsala och rummen var mkt rymliga. Vi lyxade till det och åt på reaturang i torsdags och tog med gofisen för första gången. Han uppförde sig bra hela tiden och fick smaka på vår toast skagen som han verkade gilla :)



Det krävs en del planering att resa med barn och mycket packning blir det som ska med. Det fanns inte så mkt älsklingen kunde göra igår när jag var i skolan så han tog en promenad med gofisen och mötte upp mig på BMC efter att jag hade slutat :)

Här har jag gått i skola i 4,5 år och det kändes som igår när jag kom dit i måndags.

På kvällen blev vi bjudna på middag hos Elin och David och sen kom Åsa :) Kul att träffas även om det inte blev så länge eftersom gofisen blev så trött och han vaknar runt 06.15 på morgonen. Men igår höll vi honom vaken ett par timmar längre så vi tänkte att kanske sover lite längre dagen därpå men 06.10 vaknade han som vanligt :P Älsklingen tog då upp honom ur spjälsängen och la honom bredvid sig och då somnade han faktiskt om en timme till.




I eftermiddag har jag packat upp, tvättat, handlat och lagat mat. Det ska bli spännande att se hur det går med musse pigg bodyn som det hände en olycka med igår :P dränkte den med galltvål och just nu ligger den i tvättmaskinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0