Lunchrast!


Sitter på bmc och har lunchrast och passar på att gå till en dator och kolla mejl och sånt då jag väntar på att börja igen vid 13.15. Idag har vi seminarium hela dagen. På förmiddagen har det handlat om ledarskap och medborgarskap och på eftermiddagen ska det handla om kundkommunikation.

Igår var jag ledig medan de flesta i klassen skrev tenta. Jag läste författningarna som fristående kurs för ett år sedan när jag var höggravid och klarade tentan så därför behövde jag inte göra den nu. Jag gjorde Uppsala igår och det blev en del shoppat bl.a. två par byxor, nattlinne, en topp, plånbok, skor, puder, pyjamas och ett par byxor till gofisen. Saknar mina älsklingar där hemma så mkt. Det har gått bra hittills men idag så är längtan efter dem stor och jag önskar att de kom hit idag. Imorn kommer de hit och vi ska bo på hotell i ett par nätter innan vi drar tillbaka till värmland. Ser väldigt mkt fram emot fredag när vi lyckas ihop oss hemma hos Elin och David. Sara och Christoffer kommer även från sthlm och Åsa och Joel som fortfarande bor i Uppsala. Har inte träffat dem sen i somras så det ska bli så skoj att träffas igen. På torsdag ska vi lyxa till det älsklingen och jag och äta på restaurang. Han skulle boka bord idag och höra så att det fanns barnstol att låna. Kök, kött och bar heter restaurangen vi tänkte gå till som vi varit till en gång förut och som har suveränt god mat.


Saknar min gofis så mycket. Ska dränka honom i pussar när han kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0