4 arbetsveckor kvar!

 

Det börjar närma sig bröllopet med stormsteg nu :) längtar. Idag har jag fixat det sista som behöver bokas innan. Jag har bl.a. Mejlat frisören igen, fotografen, beställt hårassociarer, väska och nya brudskor. Imorn ska jag pröva att ringa Angelinas men jag misstänker att jag antingen inte kommer fram eller så får jag någon undanflykt. Det finns inte tid till att vänta ut dem nu. Skulle det bli så att jag får skorna så får jag väl sälja ett par. Kände mig tvungen att beställa skorna idag så att jag hinner få dem. Det blev dessa istället:

 
Och denna väska:

Hoppas jag får hårassociarena, väskan och skorna nu så det inte blir något töl. Nu använde jag mig av paypal istället vid betalningen. Håller tummarna...

Gårdagens gofis:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0