Kaos!


Vilken dag vi hade i Karlstad. Det blev inte som vi hade tänkt oss. När vi kom till Välsviken så var gofisen redan hungrig och där fanns inga möjligheter att ge honom lunch så han fick mellanmål istället. Sedan hann vi besöka en affär innan gofisen började gnälla. Han var inte nöjd alls. Väl inne i stan hämtade vi ringen först innan butiken stängde och där inne fick vi vänta en stund innan det blev vår tur och han skrek, gnällde och grät innan det blev vår tur. Vi blev dessutom hungriga och ville ha lunch men det fanns inga sittplatser lediga i mitt i city där det finns barnstolar så vi fick ta med oss maten och sitta på ett par stolar utanför och kasta i oss maten då gofisen bara skrek. Vi har inte direkt varit i balans älsklingen och jag idag. Sedan fick vi strunta i alla ärendena i stan för att åka ut till Bergvik och ge gofisen mat. När vi kom ut till Bergvik så gick det rätt bra när vi veckohandlade mat på ica maxi för där hittade vi tackpresenten vi skulle köpa och de fodrade gummistövlarna så vi behövde inte in i någon mer affär. Men det var nog sista gången vi åker och shoppar i Karlstad med gofisen. Det går inte. Han kan inte sitta still så länge. Han har fruktansvärt mkt energi. Han borde satsa på maraton för då borde han ju iaf bli trött. Dagen går snabbare än man tror så när vi kom hem så var det bara att packa upp allt och byta flera blöjor på gofisen och sedan börja med middagen. Nu sover gofisen och vi har vår egentid innan vi ska lägga oss. Imorgon ska vi ut och leka med gofisen så han får ur lite energi från sin lilla kropp ;)
 
Fodrade gummistövlar till gofisen.
 
En hårfön till mig från elgiganten.
 
Så ser min vigselring ut. Den passade så fint ihop med förlovningsringen. Önskar jag fick ha den på mig redan nu :)
 
Älsklingen köpte en ny klock och sen veckohandlade vi mat på bergvik och köpte där även en present som tack för barnvakten förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0