Ledig!

 

Idag har jag min lediga dag eftersom jag jobbar på lördag. Gofisen och jag har varit ute och lekt i det regniga vädret. Det är ungefär som hundar att de måste rastas oavsett väder. Han vill ut ändå, oavsett väder. Nu har vi precis kommit in och ska strax äta lunch. Gofisen leker nu med sitt nya duploset som hans far köpte till honom i Karlstad i Lördags. Annars så har jag en del att göra idag som man inte hinner när man jobbar. Jag ska:

-boka frisör tid för klippning och slingor

-mejla om frisör utomlands till bröllopet

-boka nagelförlängning

-ringa bvc om vaccination

-ta reda på tvätt

-bada gofisen

-laga mat

-damsuga

-ev börja plugga om reumatiska läkemedel som jag och en kolega ska hålla föredrag om.

 

Så det är bara att sätta igång om gofisen tillåter. Pluggandet får bli när han sover.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0