Trött!

Sammanfattning:
- Gofisens har skrikit och gråtit ikväll pga en illröd rumpa som nästan ser ut som brännskador. Vi får inte byta på honom för att han har så ont. Lyckades till slut dränka in rumpan med inotyolsalva. Stackarn:( så går det om man inte byter bajblöjan i tid. Tyvärr är det inte första gången det händer.
- Gofisens skolkort har kommit
- Jag har nu fått tid för hår och smink på bröllopet
- Börjar bli orolig då mina brudskor inte har kommit än då det skulle ta 3-4 veckor och det har gått 8 veckor.
- Jag är trött då jag jobbar jämt och har inget liv just nu och mer kommer det art bli då vi nästa vecka ska ha öppet till halv sju istället. Ägnar mig aldrig åt något fritidsintresse nuförtiden
- Nu vill jag ha helg så jag kan hinna tvätta, städa och laga mat

Skolkortet på gofisen:


Kommentarer
Postat av: Sara

SÖÖÖT han är!! :)

Svar: Tack, du med :)
Linn

2012-10-31 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0