Varning Angelinas!

 
Har inte fått svar på mitt senast mejl från Angelinas som jag mejlade för 10 dagar sedan och det är andra gången jag mejlar för att höra om brudskorna kommer snart. Då googlade jag på Angelinas bröllop och fest och hittade forumet "bröllopstorget" där jag hittade detta:
 

varning för företaget angelinas!!!

Jag har blivit lurad av ett gräsligt företag. Jag och en vän till mig har, oberoende av varandra, handlat från www.angelinas.se/ och trots att det har gått snart 4 månader sedan returen har varken jag eller min vän fått tillbaka våra pengar. Inte bara tog det 8 veckor innan ordern kom men efter returen har jag fått bortförklaring efter bortförklaring om varför pengarna inte kommer. Först var revisorn på semester och sedan var utbetalningen skedd, men pengarna skulle ändå inte komma på ytterligare 2 veckor. Och så har det fortsatt. Mitt köp låg på nästan      10 000 kr som jag antagligen aldrig får se igen och jag vill nu bara att ingen annan brud ska råka ut för denna frukstansvärda kvinna som driver detta företag. 

Kram på er
 
svar av mirre 01:
hoppas du polis anmälder detta för tillslut blir företaget svartlistat och om du polis anmäler kanske du har turen att få tillbaka pengarna, va med om en liknande sak fast med en telefon som bara kostade 3000 polisen hittade tjejen (angelina selveros ) som hade bluffat fler via sin hemsida , fick efter tingsrättens beslut tillbaka 6330 kr för bluffen för dröjsmål då inräknat :)
 
 
 
 
 

Jag hittade detta imorse då jag skulle leta upp telefonnumret till företaget. De har telefontid mellan 12-15 på måndag så jag ska ringa då. De får 3 dagar på sig att betala tillbaka pengarna annars så polisanmäler jag. Pengarna lär jag nog aldrig se igen men jag ska göra allt så att ingen mer drabbas. Jag ska svara på länken på bröllopstorget, skriver här i bloggen och polisanmäla så har jag iaf gjort vad jag kan för att stoppa företaget. De verkade så seriösa och jag tror att de har varit det för de har fått bra recensioner förut men kanske är på väg i konkurs? skulle jag tro....
 
 

Panik, panik, hur ska jag få tag på skor nu? Jag som är kräsen men hur de ska se ut. Det ska vara låg klackhöjd, ej spetsig fot och vara vita (ej ivory). Det kvittar om det är öppen eller stängd fot så länge skon inte är spetsig. Nu är det knappt 5 veckor till vi åker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0