Randiga shorts!

Gofisen sover middag och A är och gör några ärenden på Torsby. Han skulle bl.a hämta kaklet. Då passade jag på att sy klart de sista shortsen som jag skulle sy till gofisen till sommaren. Nu ska jag ge mig på att sy ett linne och en t-shirt i aptyget som blev över när jag sydde en filt. Efter det kommer jag inte att sy på ett tag eftersom det kommer att krävas mkt tid att få huset iordning efter renoveringen. Vi kommer att behöva storstäda hela huset och sen ska rummen göras hemtrevliga med möbler, gardiner, lampor, blommor etc... Idag har gofisen gnällt hela dagen. Även igår eftermiddag var han grinig. Han började snora igår morse och fröken på dagis sa att han hade hostat mkt igår. Så han är inte helt frisk. Vi får se om det blir dagis på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0