Snart hemma!


Ja, då är vi på väg tillbaka hem. Vi sitter på bussen och har inte så långt kvar till Grums där bilen står. Vi har haft det bra :-) skönt att åka iväg och få egentid. Vi började dagen i Kiel med att åka med bussen till citti park där vi inhandlade alkohol. För mig blev det mest vin och två likörer eftersom jag inte gillar öl och sprit. Jag köpte lite olika sorters flaskor vin som jag inte har en aning om de smakar gott. Det återstår att se :-) sedan åkte vi tillbaka in till centrum i Kiel där vi ägnade eftermiddagen åt att shoppa och äta lunch. Det blev mkt mat som det brukar bli på sådana resor. Imorn ska jag försöka börja gå på diet tills bröllopet vi ska på i juni. Jag har 5 veckor på mig. Jag ska gå upp tidigt och gå en timme på gåbandet innan jobbet varje morgon och dessutom jogga tre gånger i veckan och godsaker endast på lördagar. Något kg borde det göra...

En väldigt liten wienerschnitzel åt vi till lunch igår och här kommer även en bild på bron vi åkte under i natt som förbinder två danska öar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0