Bottenförkyld!

 

Det började igår eftermiddag med känningar i halsen och sen började rinnsnuvan som nu gått över i nästäppa. Jag la mig samtidigt med gofisen igår kväll vid kl. 8 och sov till kl. 7 imorse. Sömnen har ändå inte varit den bästa då jag vaknat flera gånger under natten och varit täppt i näsan eller så har det runnit ur näsan eller så har jag varit törstig. Ingen feber har jag som tur är. Illamåendet har blivit bättre de senaste dagarna tack vare Lergigan. Tröttheten har däremot inte släppt än. Nu ska jag ta och sova en stund innan mormor ringer och ska ha skjuts hem från sjukhuset. Hon har fått kraftig UVI som inte blivit bättre trots 2 olika antibiotikakurer. I söndags skjutsade hennes svägerska henne till akuten (mamma och pappa är på Kreta) då hon legat till sängs några dagar med ryggont och illamående.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0