Dop!


Dopet gick bra igår. Thilde skötte sig utmärkt och gofisen skötte sig hyfsat bra. Han klarade iaf sin uppgift att hälla vatten i dopfunten och tända ett ljus med morbrors hjälp :-) maten va god och även tårtan också. Det blev mycket rester över och det va ju inte så bra eftersom jag vill gå ner de sista gravidkilona nu. Det blev en liten tårtbit även idag men jag kompenserade det genom att gå borejoggen som är 8,5 km lång. Nu ska jag försöka gå ner de sista 7 kg på tre månader innan vi åker till Teneriffa. 
Jag har inte fått alla bilderna än som mina föräldrar tog i kyrkan och så har jag inte hunnit lägga in i datorn från min digitalkamera men jag har några i telefonen jag kan visa:




Thilde med gudmor och gudfadern som han vill kalla sig :-)
När denna bilden togs sov gofisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0