Magsjuka!


Idag är A hemma från jobbet då han haft ont i magen i natt och varit dålig i magen idag. Vi vet inte om det är magsjuka men vi håller oss undan iaf. Gofisen är på dagis idag. Han cyklade medan jag gick med barnvagnen. Nattningen igår va jobbigare än första natten men vi lyckades till slut få honom att somna själv. Han vaknade på natten och kom till oss sen. Spännande att se om det kommer att ta fem nätter som det brukar ta innan det släpper. Idag fyller min mormor 79 år men hon ska ha litet kalas på lördags istället så jag ringer nog bara till henne idag ifall jag smittar.

Igår piffade jag till skötbordsunderlägget  som följde med skötväskan genom att klä in det i vaxduk och sy på ett kantband runt om. Jag älskar vaxduk nu när jag har småbarn då det bara är att ta en trasa och torka av smutsen :-)


Thilde invigde kläderna jag köpte i vintras från me&i igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0