3,5 åring säljes för en billig peng eller högstbjudande!

 
Idag står han inte högt i kurs :P Han har varit jobbig ända sedan vi kom hem från semestern och ännu värre denna vecka när han är sjuk och inte orkar med sig själv. Vi har kamper varje dag och jag får ingen paus när han inte är på dagis och A är borta. Det är så drygt. Idag tänkte jag att vi skulle åka och handla mat och blöjor efter frukost men vi kom inte så långt. Väl inne på Toria började han direkt. Han fick två chanser sedan släpade jag ut honom skrikandes då det fick vara nog. Inte så lätt då han väger 20 kg och jag hade Thilde med mig dessutom. Han lyssnar inte och testar gränser hela tiden :P Därför åker jag aldrig och handlar med bägge barnen utan jag gör det på helgen eller när gofisen är på dagis. Denna vecka har han varit hemma och jag tänkte att vi skulle äta något godare och lyxigare än korv och makaroner ikväll när vi hade bröllopsdag igår så därför gjorde jag ett försök att handla med bägge barnen. Jag fick stanna bilen på hemvägen då gofisen tog av sig bältet och tänkte öppna dörren. Jag blev livrädd och förbannad och drog till hot om att tomten inte kommer med några julklappar så han skulle sitta still sista biten hem. Nu sitter vi i soffan istället och jag är på dåligt humör och får ingenting gjort.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0