God Jul!


Då kom dagen som gofisen väntat på och han väntar på att tomten ska komnma med julklapparna :-) själv måste jag iväg och handla lite som fattas på Ica.

Imorn åker vi på mellandagsrea till Karlstad eftersom våran frysbox har gått sönder. Mormor trodde den va ca 30 år gammal så då är det inte så konstigt. Tur att det är kallt ute så vi kan ha maten ute.
13 minusgrader har vi ute nu och ca 1 dm snö.

Annars har vi sjukstuga har hemma. Barnens förkylningar släpper inte. Gofisa har dessutom åkt på ögoninflammation så igår va A till vårdcentralen med henne när jag jobbade och då fick vi Fucithalmic ögonsalva utskrivet. Igår fick gofisa inte upp ena ögat men idag är det redan lite bättre :-) sömnen har däremot inte varit bra hos barnen den senaste tiden och det innebär dåligt med sömn för oss med. Thilde vaknar av att hon är så täppt och hostig. Vi kör på koksalt i näsan och högläge. Själv  är jag också lite förkyld men ingen feber men det har gått bra att jobba ändå trots lite sömn. Nu är jag ledig fram tills på lördag och idag ska vi fira julafton först hos svärföräldrarna och sedan hos brorsan och Anna.

God Jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0