Jobb!

 
Imorgon börjar jag jobba eller egentligen så är det nu på lördag som är min första jobbdag men jag ska dit och repetera och öva ett par timmar imorgon så det flyter på lördag. Det är ju trots allt över 10 månader sedan jag expedierade ett recept. A kommer vara pappaledig i två veckor nu och jag ska jobba sju av dem så vi får några dagar tillsammans också.... Här hemma är barnen sjuka. Gofisen fick vara hemma från dagis igår men idag är han där igen. Sedan går han på tre veckors jullov. Gofisa har också fått storebrors förkylning och i natt hade hon även feber. Hon har varit så gnällig och ledsen idag så det märks att nåt inte är som det ska.
 
Nya arbetskläderna:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0