Julgran!


Ikväll har vi tagit in och klätt granen. Gofisen tyckte det va roligt att få klä granen. Ifjol satte gofisen alla kulorna på samma ställe medan i år spred han ut dem rätt bra förutom på slutet när granen började bli mättad med kulor då hamnade många på samma ställe. För alla kulor måste hängas upp enligt gofisen :-) jag höll på med middagen när A och gofisen började pynta så i år har grabbarna i huset skött detta medan Thilde var åskådare. Nu ska jag låta granen få vara utan att ändra om något. Under tiden de pyntar hör jag gofisen säga "nästa år vill jag också ha ljus på huvudet som Fanny G hade" han vill med andra ord vara lucia nästa år, hehe. Vill han det så ska han väl få det. Vi får se om han ändrar sig till nästa år eller så kanske vi har två lucior... :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0