Barnkläder!

 
Newbie kommer med så mkt sött till våren. I förregår beställde jag lite vårkläder till Theodor och Thilde från Kappahl.se. Tyvärr va den blommiga bodyn slut i stl. 80 och jag har ju rätt långt till närmaste butik. Nu hade jag turen att mamma och pappa ska till Sthlm i helgen och då passade jag på att skicka in mamma i en Kappahlsbutik och köpa bodyn :-) En bra funktion på Kappahls hemsida är att man kan se lagersaldot i alla butikerna i Sverige. Då såg jag att alla fyra Kappahl som låg centralt hade den i stl. 80 så då borde mamma få tag på en i helgen :-)

Vilken ljuvligt söt body gofisa ska ha på sig i vår:
Det är så roligt med barnkläder. Jag köper mig inga kläder denna föräldraledighet utan prioriterar barnen eftersom det är roligare att handla till dem och de växer ur sina garderober och behöver hela tiden påfyllning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0