Ny header och nytt namn på bloggen!

 
På Teneriffa bestämde vi oss för att ta kort på barnen i finkläderna näst sista kvällen. Vi badade dem först och när vi va klara med påklädningen hade det redan börjat skymma. Gofisens hår hann inte bli helt torrt och att föna håret är inte ett alternativ i hans värld :P Det va inte det lättaste att hitta en plats eftersom gofisa inte står än och sitter inte helt stabilt heller utan hamnar i "fällknivsposition". Därför fick det bli en parkbänk högst upp på hotellområdet där lekplatsen fanns. En grön växt hade vi iaf som bakgrund bakom parkbänken. Jag försökte snabba mig när jag tog korten och hann få 30 st. Sedan tröttnade gofisen och frågade om han kunde få godiset som vi lovat när han tagit kort. Utav alla kort vi hann ta blev endast ett ok. Men det blev rätt bra faktiskt förutom att morfar står bredvid mig och spökar sig så de ska se glada ut, vilket resulterar att barnen tittar inte in i kameran utan åt sidan :P Thildes klänning hann inte heller rätas ut då det va tvungen att gå snabbt tillväga :-)
Det var svårt att få Thilde till att le på något kort men på detta kort ovan så har hon iaf glimten i ögat :-)
 
Här kommer några bilder som blev mindre bra:
Nu håller gofisa på att ramla ur gofisens famn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0