Shoppat!

 
Nu har jag fått en liten försmak hur livet kommer bli när jag jobbar efter att vi fått två barn eftersom jag jobbat en del nu under julen. Eller, det kommer bli jobbigare sen eftersom då ska jag lämna på dagis innan jag jobbar och nu är det bara jag går till jobbet direkt plus att nu har A skött morgonrutinerna på barnen när jag jobbat. Men en liten försmak iaf. Idag har jag jobbat 8.45-14.15 och nu är jag ledig fram tills på fredag 2/1....
Planerad som jag är så har jag redan införskaffat gofisas vinteroverall till nästa år. Lite väl tidigt kanske när denna vinter knappt börjat men vad gör man när man stöter på rätt märke, rätt färg, rätt storlek och framför allt nedsatt pris :-) hade ett tag funderat på att låta gofisa ha gofisens gamla som var så krånglig att få på men ändrade mig när denna dök upp på XXL i Karlstad. Nu ska jag pröva sälja gofisens gamla på tradera istället.
För mig finns inget annat alternativ än att köpa didriksonoveraller sedan jag köpte gofisens första då den varit kanonbra och dessutom relativt bra i pris. Mellanprisklass skulle jag säga.
 
 
Nu har jag även stött på denna overall på rea på jollyroom till gofisen som jag ska beställa snart, också en Didrikson i en stl. större än han har denna vinter:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0