Sjuk!


Igår kväll va vi bortbjudna till Robert och Carina och jag kände under kvällen att jag fick värk i kroppen och det tjocknade till i halsen. Jag vet inte om det är omtag på förkylningen eller en ny. Även A blev sjuk imorse. Barnen har varit förkylda i tre veckor nu. Gofisen har en hemsk hosta då han hostar så han kräks varje dag. Magsjuka slapp vi som tur är. Misstänker dock att jag fått streptokocker i halsen. Det känns precis så som jag känt i halsen tidigare vi haft det. Det vore skönt om man kunde få en antibiotikakur som hjälpte så vi blev friska snart. Jobbar som tur är inte förrän på fredag så jag hinner bli frisk eller iaf friskare tills dess.

Min buspojke har inte använt napp på åtta månader men ikväll skulle han busa och ta Thildes. Inte konstigt att det blir rundgång på baciller här :P 
Han blev bebis på nytt :P nu passar det ypperligt att koka gofisas nappar.
Vi tjuvstartade med nyårsoutfiten igår hos farbror och faster. Det blir dock inte så bra bilder med mobilkameran när det va mörkt i rummet. Storebror sov över hos mormor och morfar igår.
Gofisa vänder sig nu fram och tillbaka vid åtta månaders ålder. En månad senare än storebror är hon. Dockan hon fick i julklapp har blivit en favorit hos både gofisa och storebror :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0