Göteborg!


Strax avgår tåget från Torsby till Göteborg. Jag ska på kurs tis och ons denna vecka. Jag ska gå en handledarutbildning då det är tänkt att vi ska ta emot en praktikant på vårat apotek i februari. Känner mig mkt piggare. Det är inte så mkt kvar av förkylningen nu förutom lite hosta och snuva. Det känns som Niferex börjat verka också. Jag hade kommit upp i 124 i Hb-värde efter att ha ätit Niferex i två veckor. Jag vill upp ännu högre eftersom jag brukar ligga på 135 annars. 
Idag har jag gått in i 25:e veckan och har alltså gått 24 fulla veckor. Tiden går långsamt men det kommer nog gå lite snabbare nu när jag börjat jobba heltid igen. Bebisen väger nu ca 700 gram och nu har jag gjort 60 % av graviditeten:

I föregår natt fick vi lite snö i Torsby så nu har gofisen prövat skidorna och boben han fick i julklapp:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0