Plötsligt släpper det!


Vi kör ju utan blöja på gofisen en stund varje dag nu. När jag satt och ammade så sa vi att han är tvungen att kissa antingen på toan, pottan eller ute i gräset om han ska få följa med till mormor och morfar. Då gick A med honom på toan på övervåningen och när de kom ner berättade de att han kissat på toaletten :-) nu måste det väl ha släppt hoppas jag. Han hoppar över pottan och tar toan direkt....

Tog nästan inga bilder igår tråkigt nog. Det va fullt upp ändå. Idag ska jag ändra kosten litegrann då Thilde har ont i magen. Hon skriker väldigt ofta och igår åt jag en del jordgubbar och idag har hon haft väldigt ont i magen trots att vi kör minifom nu. Jag äter också en del choklad som en del kan reagera på. Nu ska jag pröva en vecka utan jordgubbar, choklad och köpa laktosfri mjölk så får vi se om det blir bättre. Det kommer att bli jobbigt att vara utan min dagliga choklad men det kan vara värt ett försök. Det är nog inte kolik hon har heller för hon skriker inte hela tiden utan magknip. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0