Trött!


Thilde somnade kl. 00 i natt och gofisen vaknade kl. 5 med pappa och gick då upp och höll även mig vaken. Det tyckte inte jag va en bra idé. Dessutom har gofisen varit jobbig idag. Till slut blev jag så arg att jag slet bort Thilde från bröstet och stängde in gofisen i garderoben i ett par minuter. Barnen gallskrek. Thilde blev ju av med bröstet ett par minuter, katastrof :P sen lugnade gofisen ner sig ett litet tag iaf. Räddningen va att gammelmormor kom med hemgjorda köttbullar som vi kokade makaroner till och sen kom farmor och tog med sig gofisen till kyrkogården för att lägga blommor på gammelfarmors grav och då passade Thilde och jag på att sova  :-) nu börjar jag bli människa igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0