Inredning!

 
Nu fördriver jag dagarna med att göra iordning bebisens rum. Jag fick ju material till ett lapptäcke i julklapp som jag sytt i vintras så nu är spjälsängen iordning och bäddad. Igår sydde jag klart en hissgardin i ett tyg som ingick i lapptäcket. När vi ska till Karlstad nästa gång ska vi köpa det sista som behövs till rummet: en liten bokhylla och en fåtölj som jag ska sitta och amma i på natten (på dagen ammar jag på nedervåningen i soffan). Jag ska ta kort och visa när rummet är klart. Vi har dock inte bestämt vilken fåtölj vi ska köpa än men det blir antagligen någon från IKEA.
 
Denna bokhylla blir det i alla fall:
 
Jag har köpt dessa på nätet som jag ska dekorera bokhyllan med:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0