Våren dröjer!

 
Igår fick vi ca 1 dm snö här. Snön ligger kvar då det bara är runt 0 grader ute. Det kändes onödigt så här sent på vintern. Nu börjar ju egentligen våren tycker jag....igår kom tapetseraren och kollade på vårat sovrum och det verkar som han kan komma och tapetsera om 2 veckor. Vill gärna ha det klart innan bebisen kommer så nu får hon gärna stanna kvar i magen några veckor till. Denna tapet har vi (jag) valt:
 
Hittills har jag valt ut några alternativ till alla rum vi tapetserat och sedan har vi valt ut den slutgiltiga tillsammans men nu fick jag fria tyglar och jag föll för denna. Vi har ju tapetserat eller målat i alla rum i huset nu och jag är nöjd med alla utom den första tapeten vi satte upp i sovrummet för 3 år sedan och det har dessutom blivit en del skador på den så vi ska göra om det nu innan bebisen kommer.
 
Magen idag i 34:e veckan (33+3)    
Jag har gått upp 4 kg till sen jag vägde mig senast, vilket betyder att jag gått upp 24 kg hittills denna graviditet. Sedan vägde jag 5 kg för mkt när jag blev gravid som jag lagt på mig under vår och sommar så 29 kgs övervikt bedömmer jag att jag har just nu :P
 
Gofisen i 33:e veckan (32+1)
 
Nästa bild jag tog med gofisen i magen va i vecka 35+0:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0