Syskonkärlek!

 
Mestadels är gofisen snäll och go mot lillasyster men någon gång ibland är han hårdhänt så det gäller att hålla koll på dem. Här lyckades jag ta en bild när gofisen ger Thilde en puss:

Förra veckan va det Eurovisionvecka och i lördags ägde finalen rum. Mina favoriter va Sverige, Armenien, Norge och Malta. Sverige slutade på en tredje plats, vilket va riktigt bra :-) personligen  tyckte jag att Sanna va bäst och borde ha vunnit men trea är ju väl godkänt ändå. Österrike knep hem segern detta år. Jag tyckte hen hade bra sångröst men gillade inte låten. Ska man säga han eller hon? Antagligen hon eftersom artistnamnet va en hon :-) lite roligt att hon vann ändå eftersom det retade säkert upp Ryssland. 
I lördags blev det premiär för Thilde att använda klänning :-) strumpbyxorna hon fick i julklapp av sin mormor i storlek 50/56 va lite för stora åt henne. Tänk att man kan va så liten. Vi ska strax på viktkontroll och nu hoppas jag att hon gått upp i vikt. I torsdags vägde hon 3650 gram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0