Vardagslyx!


Idag hämtade farmor gofisen på dagis så att jag skulle slippa stressa iväg mellan amningarna. Skönt att slippa åka iväg och kunna amma i lugn och ro för ibland har hon inte varit nöjd när vi ska iväg trots att jag ammat i 45 min så vill hon ha bröstet igen och då är vi tvungen att åka och hämta gofisen. Det är mycket mer stressigt att vara hemma med två barn. Mindre med sömn och mer att göra. Vi börjar komma in i det men farmor är pensionär så då tyckte A vi skulle utnyttja det och hon har sagt att hon vill hjälpa till och att det bara att ringa om vi behöver hjälp :-) idag har jag hunnit sova en stund på dagen, pratat ganska länge med Maria i telefon och städat vårat badrum som va fruktansvärt skitigt. Farmor tog med sig gofisen hem till sig ett par timmar efter hon hämtat honom och körde sen hit honom. Därför har det funnits tid till mycket idag.

I måndags och idag har Thilde fått ännu mer presenter på posten. Dessutom kom ett paket med sommarbodies som jag köpt på tradera idag. 

Från Sara, Christoffer och Hilma:

Från Åsa, Joel, Brumma och Nora:

Från tradera:
Tjejen jag köpte dem av hade köpt dem i USA och glömt bort dem i garderoben så de är oanvända med prislappen kvar. Jag gav 99 kronor för dem. Nu hoppas vi på en varm och fin somnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0