Chokladbollar!

 
Inatt har jag nog sovit ca 9 timmar. Det är rekord sedan Thilde föddes. Jag la mig tidigt igår eftersom imorgon ska jag köra bil långt och då vill jag vara pigg. Thilde och jag åker till huvudstaden imorgon och hälsar på Saras familj och Elin och Åsa och Nora kommer också dit så det är tre bebisar totalt. Tjejer alla tre som är födda inom sex veckor. Det ska bli roligt och nu känner jag mig riktigt pigg och utvilad....
 
Vi har bakat chokladbollar idag gofisen och jag och Thilde satt i sin stol och såg på. Jag tyckte inte det va så himla skoj för gofisen sa " jag vill vispa själv" sedan drog han elvispen ur handen på mig och så släppte han sedan taget om elvispen så det spruta smet överallt ändå upp i taket :P jag fick t o m putsa fönstret:
Nej Theodor sa jag och då svarade han: "du kan torka mamma" hehe. De  blev iaf goda. Vi åt varsin till fredagsfikat.
 
Gofisa idag. Hon sitter nästan själv nu men måste öva lite på tekniken ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0