Fredag!


Idag är min sista dag som 27-åring. Känner att min ålder inte passar mig med tanke på allt vi hunnit med på så kort tid utan 35 vore mer passande. Ikväll ska jag baka en dajmtårta som får dra till sig i kylskåpet tills imorn... Thilde växer så det knakar och jag måste se över vad jag måste införskaffa och vad som finns efter gofisen i stl. 74. Kommer nog att köpa någon uppsättning med kläder i den storleken och så ska jag börja leta jul/nyårsklänning till gofisa. För en månad sedan beställde jag väst, skjorta och finbyxor till gofisen från hm som han ska ha på jul och nyår med en röd fluga men de hade inga jul/nyårskläder till flickor än så vi får hålla utkik. Kappahl kommer garanterat komma med något sött :-)
Gofisa i gofisens gamla pyjamas 
Barn i pyjamas :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0