Ingen bra rubrik!

 
Nu kan jag ha strumpor på mig men skor går fortfarande inte än. Jag har duoderm på såret på dagen nu så luftar jag på natten. Längtar tills jag kan börja power walka igen. Hoppas på söndag men är lite tveksam... Ikväll ska vi fira min svägerska Anna i förskott som fyller år på tisdag. Vi är ditbjudna på middag kl. 19 så så det är snart dags att börja göra iordning barnen och Thilde ska ha mat innan vi ska dit. Gofisen och jag va och handlade när A kommit hem från jobbet och då köpte jag dessa chokladnyheter:
Min stora last i livet är choklad och jag provar alltid nyheterna som kommer :-) dessa ska testas imorgon.
 
Nu är presenterna helt klara till prinsessorna som jag ska träffa nästa helg och även inslagna. Jag passade på att ta kort innan jag slog in i presentpapper så ska jag visa här sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0