Stor i maten?


Thilde verkar inte bli riktigt mätt eller så har hon ingen botten när hon får en portion gröt. Hon blev riktigt förbannad när gröten tog slut idag. Hon kräver fortfarande nattmål trots att hon får 220 ml välling på kvällen. Hon är större i maten än vad gofisen va i samma ålder. I natt gav jag henne en halv portion med ersättning och hon va nöjd så jag tror inte vi behöver ge henne så mkt på natten egentligen. Jag ska försöka fasa ut nattmålen och bara ge vatten och se om det beror på hunger hon vaknar så hoppas jag hon snart sover hela natten.
Jag glömde gofisas overall i Sthlm :P typiskt, den som jag använder dagligen nästan. Jag fick leta reda på gofisens gamla i 74 och den passade rätt bra ändå. Sara skulle vara så snäll och skicka overallen till mig :-)
Bara lite för stor. Thildes är i 68 och har vantar och tossar integrerat i overallen så den är mer praktiskt. Igår fick jag sms från Kappahl 25 % på valfri vara så jag funderar på att köpa en likadan fast i stl. 80 så kan hon ha på senvintern/våren. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0