Påsktårta!


Nu har gofisens påsklov börjat. Det var studiedag på dagis idag så 15-timmarsbarnen va lediga redan från och med idag. Synd, då det är påskparad idag. De barn som är lediga fick vara med i sällskap med sin förälder. Gofisen har alltid vägrat att bli målad och klä ut sig då han har gått påskparad tidigare år. Men han ville inte vara med att gå i år även fast jag sa att han inte behöver klä ut sig :P
Då tänker inte jag tvinga honom eftersom jag gör det för hans skull i sådana fall och det är frivilligt. 

Igår hjälpte gofisen mig att baka tårtbotten och idag ska vi garnera påsktårtan.
Vi har precis ätit frukost och fått på oss kläder så nu ska vi börja med fyllningarna. Det blir blåbärsmousse och glasscreme som fyllning :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0