Trollhättan!

 
Imorgon åker gofisen, gammelmormor och jag och hälsar på mina gammelmostrar i Trollhättan. Vi ska åka tåg till gofisens förtjusning och bo hos Eivor och Clerense som bor i ett stort hus. Vi kommer även att träffa Tore och Greta som också bor där. Mormor är äldst av tre systrar. Greta är mellansystern och Eivor är yngst.
Svärmor kommer och passar gofisa i skarven från att vi åker till att A slutar jobbet. Kommer att sakna henne så men jag har ju gofisen med mig som ser till att det kommer vara fullt upp :-)
 
Nu har jag packat klart och ska strax krypa till kojs... Inlägg utan bild är så tråkiga och jag har ingen ny så jag kollade längst bak i bildbiblioteket och hittade dessa fina bilder på mina barn:


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0